Pozycjonowanie Strony Firmowej

Pozycjonowanie Stron

Skuteczne i Proste SEO: wypracowane metody dla każdej działalności

Słyszałeś o Pozycjonowaniu Stron w Google? Potrafisz policzyć ile razy Ty lub Twoi bliscy korzystaliście z wyszukiwarki Google? Ile razy wchodziłeś w pierwsze TOP 3 wyników wyszukiwarki? A ile razy TOP 10 wyników okazało się pomocne i wszedłeś na znalezione strony? Zawsze? Cały czas? No właśnie! Każdy to robi, dlatego warto być w czołówce wyników wyszukiwarki Google i dzięki temu zwiększyć swoje szanse na odwiedziny na własnej stronie internetowej przez potencjalnych klientów. Jako Agencja SEO uważamy, że każda działalność gospodarcza niezależnie od rozmiarów czy budżetu powinna zainwestować w jedną z najskuteczniejszych metod zwiększania zasięgu, czyli pozycjonowanie strony internetowej.

pozycjonowanie stron kontakt

Na czym polega Pozycjonowanie Stron?

Na Stronie

Audyt SEO

Sprawdzamy stronę pod kątem SEO oraz pod kątem technicznym. Strona musi spełniać obecne standardy i być sprawna.

Poza Stroną

Analiza Konkurencji

Analizujemy konkurencję i przygotowujemy frazy kluczowe. Przygotowujemy strategię długofalową.

Na Stronie

Optymalizacja SEO

Optymalizacja zawartości treści strony, tekstów i grafik. Wprowadzenie również poprawek w wewnętrznej strukturze strony.

Na Stronie

Przyspieszenie Strony

Szybkość ładowania i mobilność (responsywność) to nowy standard internetowy.

Poza Stroną

Linkbuilding

Zaplecze linkowe prowadzące na naszą stronę to niekończący się proces. Dywersyfikujemy źródła i sposoby ich zdobywania. Dbamy najpierw o ich jakość, potem o ilość.

Na Stronie

UX / SXO

W zbalansowany sposób rozwijamy stronę i nie zapominamy o Użytkowniku. Doświadczenia związane ze stroną powinny być pozytywne.

TEST SZYBKOŚCI STRONY

Przyspieszenie strony to element Pozycjonowania Strony.
Jeśli twoja strona zdobyła wynik poniżej 85, zleć nam przyspieszenie strony.

Jak działa Pozycjonowanie Stron?

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie Stron Internetowych

Pozycjonowanie Strony Internetowej polega na bezpiecznej i skutecznej optymalizacji struktury strony, np. zwiększenie szybkości ładowania się strony – w coraz większej mierze również dla urządzeń mobilnych – oraz przede wszystkim poprawne opisanie strony w pożądanym temacie poprzez odpowiednie treści i zawartość strony, a w tym wkomponowanie pożądanych przez nas fraz w pozycjonowaną stronę internetową tak, aby była przede wszystkim kojarzona właśnie z nimi przez algorytm wyszukiwarki, czyli z tzw. keywords – wyrazami kluczowymi

SEO poza stroną

Działania poza stroną to przede wszystkim budowanie mocy i autorytetu domeny, w także mało widoczne ale nieodzowne pozyskiwanie wartościowych linków (linkbuilding) oraz budowanie zaplecza SEO. Tworzenie i pozycjonowanie wizytówki w Google Maps (Moja Firma), pozyskiwanie linków z blogów i jakościowych stron czy nawet połączeń z Social Media pomaga w zwiększeniu ruchu na stronie z różnych źródeł.

Jest to możliwe dzięki znajomości działania algorytmów wyszukiwarki Google oraz najnowszych trendów atrakcyjności stron internetowych. Wiedza ta pozwala na dokładne przeanalizowanie struktury każdej strony pod kątem optymalizacji i pozycjonowania, a także przyspieszenia witryny, co jest bardzo ważnym czynnikiem jeśli chodzi o wartość strony dla filtrów wyszukiwarki internetowej. 

Optymalizacja Stron

Można powiedzieć, że w dużym przybliżeniu pozycjonowanie strony internetowej opiera się na działaniach widocznych i niewidocznych w proporcji około 40:60, dlatego tylko specjalista może ocenić stan strony internetowej, gdyż nie obejdzie się bez wglądu w kod strony oraz zewnętrzne parametry internetowe. Efekty pracy natomiast, czyli wzrost pozycji strony w wyszukiwarce dla fraz kluczowych będą widoczne dla każdego.

Pozycjonowanie to innymi słowy optymalizacja stron internetowych lub optymalizacja sklepów internetowych. Często jako użytkownicy mówimy na to również optymalizacja pod kątem SEO. My jako IncroMedia.pl specjalizujemy się w przyspieszaniu i optymalizacji WordPress. Opracowaliśmy własną metodę, która bardzo skutecznie przyspiesza strony WordPress do ponad 95 % w wynikach testu szybkości Google. Możesz sprawdzić swoją szybkość i optymalizację WordPress tutaj.

Słownik pojęć SEO

Pozycjonowanie Stron Cennik

PAKIETY SEO

POZYCJONOWANIE

LOKALNE
od 550
zł netto miesięcznie
  • SEO Strony
  • Analiza
  • Regularne Raporty
  • Wizytówka Google Maps
  • Linkbuilding
  • Grafiki Premium
  • Copywriting
  • Dodatkowe Usługi

POZYCJONOWANIE

REGIONALNE / KRAJOWE
od 750
zł netto miesięcznie
  • SEO Strony
  • Pełna Analiza
  • Regularne Raporty
  • Wizytówka Google Maps
  • Linkbuilding Plus
  • Grafiki Premium
  • Copywriting
  • Dodatkowe Usługi
OPTYMALNY

POZYCJONOWANIE

GLOBALNE
od 1100
zł netto miesięcznie
  • NO LIMIT SEO Strony
  • Pełna Analiza
  • Regularne Raporty
  • Wizytówka Google Maps
  • Linkbuilding PRO
  • Grafiki Premium
  • Copywriting
  • Dodatkowe Usługi
NA DUŻĄ SKALĘ
Wyślij Zgłoszenie Tutaj

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zapytaj o pozycjonowanie na całą Europę!

Poznaj Zagadnienia Pozycjonowania

SŁOWNIK POJĘĆ SEO

Słownik pojęć SEO

Wyszukiwarka internetowa

to mechanizm internetowy pozwalający znaleźć stronę, sklep internetowy lub produkt, którego szukamy. Rezultaty tych poszukiwań to tzw. wyniki wyszukiwarki i są przedstawione w formie listy. Internet jest pełen informacji dlatego w 95% wyników wyszukiwania propozycji jest aż 10 stron.

Fraza kluczowa z ogonkiem (long tail)

jest to dłuższa fraza kluczowa, jednocześnie rzadziej wyszukiwana, ale za to bardziej precyzyjna. Siła precyzji zależy w dużej mierze od ilości wyrazów w frazie kluczowej.

Fraza poboczna (LSI – Latent Semantic Indexing)

jest powiązana z główną frazą kluczową, ale jest inaczej sformułowana, pozostając jednocześnie we wspólnym obszarze tematycznym. Pomaga ona zrozumieć wyszukiwarkom internetowym o co chodzi w tekście i „z czym to się je”.

Zawartość strony internetowej

to wszystko, co znajduje się na stronie i jest wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Z widocznych elementów są to tekst, grafiki, zdjęcia, filmy.

Przeglądarka internetowa

jest to aplikacja internetowa na komputery i urządzenia mobilne, która wyświetla kod strony w prawidłowy, czytelny i zrozumiały dla człowieka sposób. Najpopularniejsze z nich to Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera i Safari. Różnią się nieznacznie w konstrukcji i sposobie odczytywania kodu strony, a co za tym idzie, wyświetlania strony internetowej.

Trafność wyników wyszukiwarki

Wyszukiwarka internetowa, chcąc jak najlepiej odpowiedzieć na zapytanie, ocenia każdą stronę internetową i porównuje ją z zapytaniem, czyli z frazą kluczową. Ta strona, która najlepiej odpowiada na treść zapytania, jest promowana najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej. Oprócz zgodności z treścią wyszukiwania liczą się inne parametry, takie jak między innymi szybkość strony, bezpieczeństwo.

Pozycjonowanie strony (SEO – Search Engine Optimization)

to ogół działań mających na celu poprawę zgodności treści strony z pożądanymi frazami kluczowymi, a co za tym idzie, osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej.

Optymalizacja strony 

jest to synonim pojęcia pozycjonowania strony w znaczeniu technicznym. Dotyczy ona takich zagadnień jak między innymi szybkość strony, bezpieczeństwo, jakościowa zawartość strony.

Optymalizacja tekstu frazami kluczowymi

jest to jeden z technicznych elementów pozycjonowania strony. Polega na odpowiednim umieszczeniu frazkluczowych w treściach na stronie zgodnie ze sztuką SEO.

Przyspieszenie strony

ma ono na celu skrócenie czasu ładowania się strony lub sklepu internetowego w przeglądarce. Wpływa na to między innymi rozmiar, waga strony, czy też czas odpowiedzi serwera. 

Struktura strony

w uproszczeniu składa się z dwóch części – widocznej i niewidocznej (frontend i backend). Usługa pozycjonowania uwzględnia obie te części, zarówno wizualną, jak i wewnętrzną (kod źródłowy strony).

Serwer (hosting)

jest to przestrzeń dyskowa w internecie, która zawiera pliki strony lub sklepu internetowego o indywidualnym adresie IP. Przeglądarka znajduje go po adresie IP, który jest technicznym adresem domeny.

Domena

jest to najbardziej znany element identyfikacji systemu DNS, który określa podział wpływów w Internecie, a inaczej mówiąc jest to nazwa (ciąg znaków), dzięki któremu trafimy pod właściwy adres internetowy i jednocześnie jest przyswajalny dla człowieka.

Autorytet domeny

to siła przebicia adresu www w wynikach wyszukiwarki internetowej. Wpływa na niego między innymi wiek domeny, jej historia oraz jej powiązania.

Zaplecze SEO

jest to zbiór odnośników na stronach internetowych, często są to blogi, które korzystnie wpływają na autorytet domeny.

Backlinking/backlinki

są to internetowe odnośniki, a jednocześnie połączenia (wzajemne lub nie), które tworzą sieć ogniw powiązanych, mającą na celu wzmocnienie pozycjonowanej strony, zwiększanie jej autorytetu i zaufania.

Pozycjonowanie lokalne

jest to pozycjonowanie strony internetowej lub pozycjonowanie sklepu internetowego, skupiające się na wynikach wyszukiwania w danym regionie oraz na frazy kluczowe związane z okolicą – dotyczy to również wyświetleń na mapach Google.

Pozycjonowanie globalne

to optymalizacja strony lub sklepu internetowego, mające większy zasięg, o większej skali działań i celująca w większy obszar niż lokalne, może to być kilka województw, cały kraj lub nawet cały świat.

Strategia SEO

to plan konkretnych, postępujących po sobie działań SEO opisanych w ilości i czasie określająca zbliżone wyniki, przypisanych konkretnej stronie internetowej, który uwzględnia charakterystykę działalności, stopnia trudności, siłę konkurencji i ilość nakładu pracy i inwestycji, aby osiągnąć zadowalające pozycje w wyszukiwarce Google, a dalej konwersje lub przychód.

Pozycjonowanie produktu

to ogół działań mających na celu poprawę widoczności danego produktu (lub też usługi) ze ściśle związanymi frazami kluczowymi, a co za tym idzie, osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

to oprócz standardowych zabiegów optymalizacji strony pełna optymalizacja infrastruktury sklepu, czyli między innymi podstron sprzedażowych, kategorii produktów, opisów produktów, itd.

Pozycjonowanie znacznika Google Moja Firma (Google Mapy)

działania SEO mające na celu zwiększenie widoczności lokalizacji firmy w mapach Google do co najmniej TOP 3 wyników wyszukiwania.