Pozycjonowanie Strony Firmowej
Pozycjonowanie Stron
Skuteczne i Proste SEO: wypracowane metody dla każdej działalności
Słyszałeś o Pozycjonowaniu Stron w Google? Potrafisz policzyć ile razy Ty lub Twoi bliscy korzystaliście z wyszukiwarki Google? Ile razy wchodziłeś w pierwsze TOP 3 wyników wyszukiwarki? A ile razy TOP 10 wyników okazało się pomocne i wszedłeś na znalezione strony? Zawsze? Cały czas? No właśnie! Każdy to robi, dlatego warto być w czołówce wyników wyszukiwarki Google i dzięki temu zwiększyć swoje szanse na odwiedziny na własnej stronie internetowej przez potencjalnych klientów. Jako Agencja SEO uważamy, że każda działalność gospodarcza niezależnie od rozmiarów czy budżetu powinna zainwestować w jedną z najskuteczniejszych metod zwiększania zasięgu, czyli pozycjonowanie strony internetowej.
Na czym polega Pozycjonowanie Stron?
TEST SZYBKOŚCI STRONY
Przyspieszenie strony to element Pozycjonowania Strony.
Jeśli twoja strona zdobyła wynik poniżej 85, zleć nam przyspieszenie strony.
Jak działa Pozycjonowanie Stron?
Pozycjonowanie Stron Internetowych
SEO poza stroną
Działania poza stroną to przede wszystkim budowanie mocy i autorytetu domeny, w także mało widoczne ale nieodzowne pozyskiwanie wartościowych linków (linkbuilding) oraz budowanie zaplecza SEO. Tworzenie i pozycjonowanie wizytówki w Google Maps (Moja Firma), pozyskiwanie linków z blogów i jakościowych stron czy nawet połączeń z Social Media pomaga w zwiększeniu ruchu na stronie z różnych źródeł.
Pozycjonowanie TOP3
Jest to możliwe dzięki znajomości działania algorytmów wyszukiwarki Google oraz najnowszych trendów atrakcyjności stron internetowych. Wiedza ta pozwala na dokładne przeanalizowanie struktury każdej strony pod kątem optymalizacji i pozycjonowania, a także przyspieszenia witryny, co jest bardzo ważnym czynnikiem jeśli chodzi o wartość strony dla filtrów wyszukiwarki internetowej.
Optymalizacja Stron
Można powiedzieć, że w dużym przybliżeniu pozycjonowanie strony internetowej opiera się na działaniach widocznych i niewidocznych w proporcji około 40:60, dlatego tylko specjalista może ocenić stan strony internetowej, gdyż nie obejdzie się bez wglądu w kod strony oraz zewnętrzne parametry internetowe. Efekty pracy natomiast, czyli wzrost pozycji strony w wyszukiwarce dla fraz kluczowych będą widoczne dla każdego.
Pozycjonowanie to innymi słowy optymalizacja stron internetowych lub optymalizacja sklepów internetowych. Często jako użytkownicy mówimy na to również optymalizacja pod kątem SEO. My jako IncroMedia.pl specjalizujemy się w przyspieszaniu i optymalizacji WordPress. Opracowaliśmy własną metodę, która bardzo skutecznie przyspiesza strony WordPress do ponad 95 % w wynikach testu szybkości Google. Możesz sprawdzić swoją szybkość i optymalizację WordPress tutaj.
Słownik pojęć SEO
Pozycjonowanie Stron Cennik
PAKIETY SEO
POZYCJONOWANIE
(np. LOKALNE)-
SEO On&Off-site
-
Analiza Podstawowa
-
Regularne Raporty
-
Wizytówka Google Maps
-
Linkbuilding On&Offsite
-
Grafiki Premium
-
Copywriting
-
Dodatkowe Usługi
POZYCJONOWANIE
(np. REGIONALNE lub OGÓLNE)-
SEO On&Off-site
-
Analiza Rozszerzona
-
Regularne Raporty
-
Wizytówki Google Maps
-
Linkbuilding Plus
-
Grafiki Premium
-
Copywriting
-
Dodatkowe Usługi
POZYCJONOWANIE
(INDYWIDUALNE)-
No Limit SEO
-
Pełna Analiza
-
Regularne Raporty
-
Wizytówka Google Maps
-
Linkbuilding PRO
-
Grafiki Premium
-
Copywriting
-
Dodatkowe Usługi
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Zapytaj o pozycjonowanie na całą Europę!
SŁOWNIK POJĘĆ SEO
Słownik pojęć SEO
Wyszukiwarka internetowa
to mechanizm internetowy pozwalający znaleźć stronę, sklep internetowy lub produkt, którego szukamy. Rezultaty tych poszukiwań to tzw. wyniki wyszukiwarki i są przedstawione w formie listy. Internet jest pełen informacji dlatego w 95% wyników wyszukiwania propozycji jest aż 10 stron.
Fraza kluczowa z ogonkiem (long tail)
jest to dłuższa fraza kluczowa, jednocześnie rzadziej wyszukiwana, ale za to bardziej precyzyjna. Siła precyzji zależy w dużej mierze od ilości wyrazów w frazie kluczowej.
Fraza poboczna (LSI – Latent Semantic Indexing)
jest powiązana z główną frazą kluczową, ale jest inaczej sformułowana, pozostając jednocześnie we wspólnym obszarze tematycznym. Pomaga ona zrozumieć wyszukiwarkom internetowym o co chodzi w tekście i „z czym to się je”.
Zawartość strony internetowej
to wszystko, co znajduje się na stronie i jest wyświetlane przez przeglądarkę internetową. Z widocznych elementów są to tekst, grafiki, zdjęcia, filmy.
Przeglądarka internetowa
jest to aplikacja internetowa na komputery i urządzenia mobilne, która wyświetla kod strony w prawidłowy, czytelny i zrozumiały dla człowieka sposób. Najpopularniejsze z nich to Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera i Safari. Różnią się nieznacznie w konstrukcji i sposobie odczytywania kodu strony, a co za tym idzie, wyświetlania strony internetowej.
Trafność wyników wyszukiwarki
Wyszukiwarka internetowa, chcąc jak najlepiej odpowiedzieć na zapytanie, ocenia każdą stronę internetową i porównuje ją z zapytaniem, czyli z frazą kluczową. Ta strona, która najlepiej odpowiada na treść zapytania, jest promowana najwyżej w wynikach wyszukiwarki internetowej. Oprócz zgodności z treścią wyszukiwania liczą się inne parametry, takie jak między innymi szybkość strony, bezpieczeństwo.
Pozycjonowanie strony (SEO – Search Engine Optimization)
to ogół działań mających na celu poprawę zgodności treści strony z pożądanymi frazami kluczowymi, a co za tym idzie, osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej.
Optymalizacja strony
jest to synonim pojęcia pozycjonowania strony w znaczeniu technicznym. Dotyczy ona takich zagadnień jak między innymi szybkość strony, bezpieczeństwo, jakościowa zawartość strony.
Optymalizacja tekstu frazami kluczowymi
jest to jeden z technicznych elementów pozycjonowania strony. Polega na odpowiednim umieszczeniu frazkluczowych w treściach na stronie zgodnie ze sztuką SEO.
Przyspieszenie strony
ma ono na celu skrócenie czasu ładowania się strony lub sklepu internetowego w przeglądarce. Wpływa na to między innymi rozmiar, waga strony, czy też czas odpowiedzi serwera.
Struktura strony
w uproszczeniu składa się z dwóch części – widocznej i niewidocznej (frontend i backend). Usługa pozycjonowania uwzględnia obie te części, zarówno wizualną, jak i wewnętrzną (kod źródłowy strony).
Serwer (hosting)
jest to przestrzeń dyskowa w internecie, która zawiera pliki strony lub sklepu internetowego o indywidualnym adresie IP. Przeglądarka znajduje go po adresie IP, który jest technicznym adresem domeny.
Domena
jest to najbardziej znany element identyfikacji systemu DNS, który określa podział wpływów w Internecie, a inaczej mówiąc jest to nazwa (ciąg znaków), dzięki któremu trafimy pod właściwy adres internetowy i jednocześnie jest przyswajalny dla człowieka.
Autorytet domeny
to siła przebicia adresu www w wynikach wyszukiwarki internetowej. Wpływa na niego między innymi wiek domeny, jej historia oraz jej powiązania.
Zaplecze SEO
jest to zbiór odnośników na stronach internetowych, często są to blogi, które korzystnie wpływają na autorytet domeny.
Backlinking/backlinki
są to internetowe odnośniki, a jednocześnie połączenia (wzajemne lub nie), które tworzą sieć ogniw powiązanych, mającą na celu wzmocnienie pozycjonowanej strony, zwiększanie jej autorytetu i zaufania.
Pozycjonowanie lokalne
jest to pozycjonowanie strony internetowej lub pozycjonowanie sklepu internetowego, skupiające się na wynikach wyszukiwania w danym regionie oraz na frazy kluczowe związane z okolicą – dotyczy to również wyświetleń na mapach Google.
Pozycjonowanie globalne
to optymalizacja strony lub sklepu internetowego, mające większy zasięg, o większej skali działań i celująca w większy obszar niż lokalne, może to być kilka województw, cały kraj lub nawet cały świat.
Strategia SEO
to plan konkretnych, postępujących po sobie działań SEO opisanych w ilości i czasie określająca zbliżone wyniki, przypisanych konkretnej stronie internetowej, który uwzględnia charakterystykę działalności, stopnia trudności, siłę konkurencji i ilość nakładu pracy i inwestycji, aby osiągnąć zadowalające pozycje w wyszukiwarce Google, a dalej konwersje lub przychód.
Pozycjonowanie produktu
to ogół działań mających na celu poprawę widoczności danego produktu (lub też usługi) ze ściśle związanymi frazami kluczowymi, a co za tym idzie, osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki internetowej.
Pozycjonowanie sklepu internetowego
to oprócz standardowych zabiegów optymalizacji strony pełna optymalizacja infrastruktury sklepu, czyli między innymi podstron sprzedażowych, kategorii produktów, opisów produktów, itd.
Pozycjonowanie znacznika Google Moja Firma (Google Mapy)
działania SEO mające na celu zwiększenie widoczności lokalizacji firmy w mapach Google do co najmniej TOP 3 wyników wyszukiwania.